Marketing Internetowy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi online marketingu

SZKOLENIE ZAWODOWE, OTWARTE (240h)

  • Miejsce realizacji: Bydgoszcz
  • Data rozpoczęcia: Termin do ustalenia
  • Pozostało: - - -
  • Wolne miejsca: TAK
Cena
6000.00
Zainteresowany zapisem grupowym? Sprawdź

Opis szkolenia

E-marketer, to osoba ambitna i pomysłowa, która z łatwością porusza się po świecie social mediów i Internetu oraz interesuje się zagadnieniami z zakresu marketingu.

Uczestnicy szkolenia nauczą się m.in., jak:
• tworzyć kampanie w mediach społecznościowych,
• przeprowadzać analitykę webową z użyciem Google Analytics,
• pisać teksty zgodne z zasadami content marketingu,
• wykorzystywać techniki pozycjonowania stron internetowych (SEO),
• tworzyć grafiki komputerowe,
• obsługiwać najważniejsze systemy CMS (WordPress i Joomla),
• umiejętnie pracować zespołowo (metodyka SCRUM).

Online marketing to dziedzina wielozadaniowa i dynamiczna, która rozwija się z dnia na dzień. Osoby decydujące się na zostanie e-marketerami muszą być gotowe na podejmowanie nowych wyzwań. Właśnie ze względu na szeroki zakres potrzebnych umiejętności, są to ludzie bardzo pożądani na rynku pracy.

Stanowisko Specjalisty ds. marketingu internetowego, to idealne połączenie wiedzy technicznej i umiejętności humanistycznych.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Płatność za kurs można uiścić na kilka różnych sposobów:

1. Rozłożyć płatność na trzy wygodne raty (500 zł – przedpłata, 2500 zł – przed rozpoczęciem kursu, 3000 zł – w trakcie kursu),
2. Postarać się o uzyskanie dofinansowania z Urzędu Pracy (wsparcie na rozwój dedykowane jest osobom bezrobotnym zarejestrowanym w UP, wybranym osobom poszukującym pracy, a także pracującym powyżej 45 roku życia. Jeżeli masz poniżej 30 lat możesz także uzyskać bon na wybrane szkolenie),
3. Postarać się o pożyczkę na kształcenie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (istnieje możliwość umorzenia części kosztów pożyczki).

Terminy

Terminy szkoleń do ustalenia.

Program szkolenia

1. Podstawy marketingu internetowego - przegląd narzędzi
2. Tworzenie kampanii w mediach społecznościowych (Social media)
3. Copywriting i content marketing
4. Analityka webowa (Google Analytics)
5. Tworzenie kampanii marketingowych opartych na Google Adwords
6. Techniki pozycjonowania stron (SEO)
7. Podstawy grafiki komputerowej
8. Obsługa systemów CMS: WordPress, Joomla
9. Agile- umiejętność pracy w zespole zarządzanym zwinnie
10. Warsztaty: Tworzenie projektu własnej kampanii e-marketingowej

Uczestnicy otrzymują dokument potwierdzający ukończenie szkolenia oraz certyfikat wystawiony przez Ośrodek Szkoleniowo-Wdrożeniowy.

Trenerzy

Brylew Tomasz

Tomasz Brylew

Hejankowski Tomasz

Tomasz Hejankowski

Chęciński Karol

Karol Chęciński

Miejsce realizacji

Ośrodek Szkoleniowo-Wdrożeniowy
Karpacka 54
85-164 Bydgoszcz

Zdjęcia

Ocena i opinie

Jesteś absolwentem szkolenia i chciałbyć wystawić ocenę/napisać opinię? Zaloguj się