Hejankowski Tomasz

Hejankowski Tomasz

Hejankowski Tomasz

Tomasz Hejankowski jest założycielem bydgoskiej agencji Social Room Sp. z o.o., trenerem, strategiem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Ściśle współpracuje z Ośrodkiem Szkoleniowo-Wdrożeniowym w Bydgoszczy, gdzie prowadzi szkolenia w zakresie marketingu social media. Wraz z zespołem, tylko w ciągu jednego roku wygenerował dla swoich Klientów łączne zyski o wartości przekraczającej 500 000 zł, ze szczególnym powodzeniem w branży odzieżowej i gastronomicznej. Na lokalnym rynku firma może pochwalić się społecznościowym sukcesem dla Restauracji Czosnek i Oliwa.

Tomek ma za sobą wiele prelekcji, występował m.in. podczas 10. Czwartku Social Media w Bydgoszczy, Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS, na wydarzeniach startupowych w Starówka Office oraz organizowanych przez Inkubatory Przedsiębiorczości. W czerwcu tego roku będzie prelegentem na Social Media Week w Warszawie - największym na świecie cyklu konferencji dla specjalistów social media, który po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.

Aktualne szkolenia

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Przez dalsze aktywne korzystanie z Serwisu internetowego bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Ośrodek Szkoleniowo-Wdrożeniowy Marek Szarata i Partnerów, w szczególności na potrzeby realizacji świadczonych przez Serwis internetowy usług, tworzenia statystyk, zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie z Serwisu internetowego, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Serwis internetowy znajdziesz w "Polityce Prywatności".